TERMEN DE LIVRARE


Euroclass Mob SRL oferă clienților săi livrare pe teritoriul României pentru toate comenzile. 

Costurile de livrare vor fi după cum urmează:

Prin curier: 

  • - 100 RON pentru fotolii, saltele si canapele
  • - 150 RON pentru colţare, seturi si paturi

*Poate fi aplicata o taxa suplimentara de transport pentru localităţile din România care nu se regăsesc in lista de acoperire a firmei de curierat. In cazul in care taxa de km exteriori se aplica, dar nu aţi fost înştiinţat in momentul finalizării comenzii, veţi fi contactat telefonic in cel mai scurt timp. De altfel, puteţi alege varianta ridicării coletului din la cel mai apropiat punct de colectare.

 

Răspundem la întrebări la numărul de telefon 0746 546 116.

Comenzile noastre sunt livrate prin serviciul de Curierat Rapid.

Durata livrării pentru produsele aflate in stoc este de 3-5 zile lucrătoare, iar pentru produsele realizate la comanda 30 de zile.

RETURNARE BUNURI


Cumpărătorul (persoana fizica) are dreptul să sa renunţe la produsele cumpărate, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea comenzii.

In caz de retur, Clientul va notifica in scris Vânzătorul, printr-un mail la adresa office@casadarius.ro de intenţia sa de retragere din contract, in cadrul termenului de retragere, calculat din ziua livrării. In mail Clientul v-a specifica dacă doresc rambursarea banilor si in acest caz sa indice contul bancar, sau schimbarea produsului, cu menţionarea produsului dorit in schimb.

Vânzătorul accepta returnarea oricărui Bun, cu condiţia ca Bunul returnat sa nu fie deteriorat, sa nu conţină urme de utilizare si sa fie returnat in ambalajul sau original, de asemenea, ne deteriorat, cu toate accesoriile si etichetele ataşate. In cazul in care produsul are ambalajul deteriorat sau nu mai are ambalaj, atunci produsul nu mai poate fi returnat. Daca doriţi sa returnaţi un produs trebuie sa ne trimiţi o înştiinţare prin email.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate integral de către Cumpărător, iar modalitatea de transport trebuie astfel ales, încât sa asigure returul produselor in siguranţa si fara a cauza deteriorări de orice fel produselor. In vederea pregătirii transportului de retur, consumatorul va ambala produsul in acelaşi fel in care a fost livrat de către Vânzător, fara a fi obligatoriu păstrarea sau refolosirea ambalajului original.

În cazul în care nu se respecta condiţiile de retur menţionate, returul nu va fi acceptat.

ATENŢIE! în cazul în care produsele a căror returnare se solicita prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, arsuri, componente sau accesorii lipsa sau nu sunt returnate in aceeaşi stare in care au fost livrate către Client, EUROCLASS MOB SRL are dreptul de a decide respingerea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata după evaluarea prejudiciilor aduse de către reprezentanţii noştri.

ATENŢIE! Responsabilitatea cu privire la integritatea produsului pe perioada transportului in vederea returnării acestuia aparţine exclusiv clientului. Produsele deteriorate in timpul transportului ce nu au fost ambalate corespunzător la expediere nu vor fi acceptate la retur. Daca produsul nu respecta întocmai condiţiile menţionate mai sus compania noastră îşi rezerva dreptul de a nu accepta returul produselor. Contravaloarea transportului tur-retur cade in sarcina clientului.